Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Köpt färg idag  (läst 994 gånger)

Mysgrisen

Köpt färg idag
« skrivet: 07 apr-09 kl 20:45 »
Idag har vi köpt färg till hönshuset.

Det ska storstädas och målas. Färgen blev cappuchino. Den känns ganska ljus, annars kan man ju blanda i lite vitfärg för att göra den ljusare.

Kommer att bli fint tror jag.

Körsbär

• Pärlsömnad och djur är min hobby!
    • Höns på nätet
SV: Köpt färg idag
« Svar #1 skrivet: 08 apr-09 kl 07:35 »
Cappuchino är en jättesnygg färg! Jag har själv funderingar på att måla de tvärgående takbjälkarna med just den nyansen ;) Får vi se lite bilder när det är målat?

Mysgrisen

« Svar #2 skrivet: 08 apr-09 kl 15:35 »
KLart att ni får se bilder! Hoppas det blir fint väder i påsk så man kan slafsa med lite färg.

Mysgrisen

« Svar #3 skrivet: 20 jun-09 kl 22:49 »
Nu har huset äntligen blivit målat. Men jag vet inte om det blev så bra. Känns lite mörkt. Men i morgon ska vi köpa ny vit takfärg, och även måla detaljerna vita, så det kanske ljusar upp det hela.

Dela detta:

* Inloggade just nu

722 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser