Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Köpt färg idag  (läst 991 gånger)

Mysgrisen

Köpt färg idag
« skrivet: 07 apr-09 kl 20:45 »
Idag har vi köpt färg till hönshuset.

Det ska storstädas och målas. Färgen blev cappuchino. Den känns ganska ljus, annars kan man ju blanda i lite vitfärg för att göra den ljusare.

Kommer att bli fint tror jag.

Körsbär

• Pärlsömnad och djur är min hobby!
    • Höns på nätet
SV: Köpt färg idag
« Svar #1 skrivet: 08 apr-09 kl 07:35 »
Cappuchino är en jättesnygg färg! Jag har själv funderingar på att måla de tvärgående takbjälkarna med just den nyansen ;) Får vi se lite bilder när det är målat?

Mysgrisen

« Svar #2 skrivet: 08 apr-09 kl 15:35 »
KLart att ni får se bilder! Hoppas det blir fint väder i påsk så man kan slafsa med lite färg.

Mysgrisen

« Svar #3 skrivet: 20 jun-09 kl 22:49 »
Nu har huset äntligen blivit målat. Men jag vet inte om det blev så bra. Känns lite mörkt. Men i morgon ska vi köpa ny vit takfärg, och även måla detaljerna vita, så det kanske ljusar upp det hela.

Dela detta:

* Inloggade just nu

745 gäster, 4 användare (1 dolda)
Carrla, Karlsdotter, ClabbeN

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser