Nån som kan tillverka träns?

Startat av Travelerhorses, 03 Apr-09 kl 20:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Myrja

Om frågan dyker upp ieg så finns det adresser till sadelmakare på sadelmakeriskolans hemsida, sedan är det bara att välja den som ligger närmast :)
Sadelmakarn på landet

Travelerhorses

När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

lädertommy

Hej Jag kan tillverka ett trens men det blir att kosta en hel del. Jag gör ju allt för hand. Leta på Ö&B eller DOLLARSTORE där kostar det bara 199 kr.
Ensamstående drömmare som inte orkar fullfölja alla konstiga påhitt.

Myrja

Gör ett prov i hårdare papper eller nån mjuk plastmatta så du ser hur det blir innan du sätter igång och skär och gör hål i lädret och tänk på hållbarheten/säkerheten  ;D
Till er som söker sadelmakare, sök på sadelmakeriskolans sida eller på sadelmakarnas branchorganisation SBO:s hemsida. Det finns rätt så många nu runt om i Sverige, jag är en av dem och verkar mycket sparsamt på hästfronten men svarar gärna på frågor  :)
Sadelmakarn på landet

Travelerhorses

När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

svartorkidee

http://skinnochlader.blogspot.com/

tillverkar gärna efter önskemål, finns även några träns till salu men lagret är begränsat för tillfället..

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

700 Gäster, 0 användare