Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Efterlysning  (läst 1545 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Efterlysning
« skrivet: 22 mar-09 kl 01:46 »
Är det nån som vet något om en mkt annorlunda korsningshäst jag en gång i livet ägt o saknar väldigt mkt?
Han är vallack korsning ardenner och fjording .
Han är ca 150-153cm hög och har en ål på ryggen .
Mkt tjock man o svans .
Han hette Nalle .
Blev kastrerad som 12-13år gammal .

Jag sålde han med förbehållet att få köpa tillbaka men han såldes vidare utan min vetskap för några /något år sedan .
Det jag tror iaf är att han har pass men ingen stamm eller dyl.någon som vet nåt om honom??

När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Taggis

• vänner
SV: Efterlysning
« Svar #1 skrivet: 23 mar-09 kl 13:01 »
Ingen bild på honom ? Han kanske finns på nån ridskola ,du har ingen hum alls om var han skulle kunna finnas i detta avlånga land ?
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får

Falin

• -
« Svar #2 skrivet: 23 mar-09 kl 16:03 »
Om man googlar "nalle ardenner fjording" så finns det en blocket-annons där någon söker en medryttare till en sådan häst. Jag kan tyvärr inte se annonsen pga brandvägg, så jag vet inte om den finns kvar.

LillaSophie

• Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #3 skrivet: 23 mar-09 kl 16:18 »
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #4 skrivet: 24 mar-09 kl 18:24 »
Det är inte han ,, han är mkt grov som en ardenner nästan .
Ne han är knappast på en ridskola , inte den typen av häst .
Jag ska se om jag kan skanna in en bild på honom .

Tycker det är tragiskt att jag inte finner igen honom.

Kan man fråga på passföreningarna ?
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

saint206

• Småland
« Svar #5 skrivet: 24 mar-09 kl 20:57 »
har sett en annons om en ardenner/fjord korsning, med ardennerns grova kropp, kommer dock inte ihåg var jag såg den :-\ det är inte så jättelänge sedan...
someday i hope you get the chance to live like you were dying..

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #6 skrivet: 24 mar-09 kl 22:00 »
Skit oxå !
Jag hoppas min lilla nalle inte har blivit nån vandringspokal .
jag hade i mitt säljes kontrakt att jag skulle få köpa tillbaka honom ,,,men men ,,,

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #7 skrivet: 25 mar-09 kl 11:59 »
Det var min Nalle  ;D
Den tjejen som köpte han var jätte trevlig , jag är så lycklig att jag äntligen hittat han .
Bilden var väldigt missvisande men som tur var ringde jag ändå .

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #8 skrivet: 25 mar-09 kl 12:04 »
Det var min Nalle  ;D
Den tjejen som köpte han var jätte trevlig , jag är så lycklig att jag äntligen hittat han .
Bilden var väldigt missvisande men som tur var ringde jag ändå .
;D ;D ;D ;D ;D
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #9 skrivet: 25 mar-09 kl 12:23 »
Alternativ är bra otroligt ;D Tog det ett dygn så var hästen funnen ;D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

covboy

• Gäst
« Svar #10 skrivet: 25 mar-09 kl 21:04 »
Och vad blir det nu  :o

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #11 skrivet: 25 mar-09 kl 23:03 »
Och vad blir det nu  :o

Vadå ?
Nu fattar jag inte ???  blir??

Jag är bara lycklig över att jag får köpa tillbaka han om han nån gång ska säljas och att han har det bra .

fjäderfän

« Svar #12 skrivet: 26 mar-09 kl 06:25 »
vad bra  ;D ;D ;D ;D
sambo har 2 barn Tindra och Mio.  4hästar och 4katter

Dela detta:

* Inloggade just nu

555 gäster, 1 användare
Brofallsmora

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser