Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Räv  (läst 1185 gånger)

40+

• Våran "lilla" Ida
Räv
« skrivet: 11 feb-09 kl 23:48 »
Hur klarar Linderödare av rävbesök  ???
Nybliven gårdsägare

Oskarsgården

• Oskarsgårdens Lantrasfarm
    • Oskarsgården
SV: Räv
« Svar #1 skrivet: 12 feb-09 kl 00:09 »
Ungefär som dom försöker klara av min röda Aussie när hon ska valla dom.. dom försöker bita henne ;)

Vi har rävar springer här men dom törs sig inte in hos grisarna ;D
Vi har Australian Sheperd, Golden Retriever, Border Colie. Linderödssvin med Genbank, Gotlandskaniner med Genbank,
Skånska Blommehöns, Japanska vaktlar, Ankor, Gutefår, Shropshire och korsningstackor. Vill ha fjällnära dikor.

40+

• Våran "lilla" Ida
« Svar #2 skrivet: 12 feb-09 kl 08:46 »
Härligt då kan dom kanske vakta hönsen åt oss ;D Ska ut o fixa till en bra hage som dom får ha tills tjälen släpper o vi kan bygga en permanent åt dom  längtar efter att få hem dom sötnosarna. Passar på att tacka för visning av alla djuren o kaffe pausen. Eva
Nybliven gårdsägare

Oskarsgården

• Oskarsgårdens Lantrasfarm
    • Oskarsgården
« Svar #3 skrivet: 12 feb-09 kl 09:22 »
Ja eller så biter dom hönsen ;)

Hör av mig så snart hon är betäckt :) / Ewa
Vi har Australian Sheperd, Golden Retriever, Border Colie. Linderödssvin med Genbank, Gotlandskaniner med Genbank,
Skånska Blommehöns, Japanska vaktlar, Ankor, Gutefår, Shropshire och korsningstackor. Vill ha fjällnära dikor.

Lasse.O

« Svar #4 skrivet: 12 feb-09 kl 22:59 »
Det där ser utsom att jag ska komma ihåg att ta med mig verktygen hem från jobbet ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

444 gäster, 3 användare
torbjorn, pow, Staem

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser