Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vargskinnspäls  (läst 7214 gånger)

Asfaltsbonden

Vargskinnspäls
« skrivet: 04 feb-09 kl 03:40 »
Hej.
Jag är ute efter en  vargskinnspäls en lång sådan. På blocket händer ingenting.Är det nån som vet någon som har en att sälja.
Jag är 194 cm och väger 116kg så det får inte va någon barnstorlek.
Utvandrad Stockholmare / invandrad Norrlänning.

Ynja

SV: Vargskinnspäls
« Svar #1 skrivet: 06 feb-09 kl 17:37 »
Då Norrland är stort vet jag inte vart du är hemmahörande, men kika på Jokkmokks marknad, som håller på nu. Där hittar du nästan säkert någonting. Eller vänta, du menar en päls som i en kappa måhända? Det vet jag inte om det finns, ska inte säga för mycket nu. Men vargskinn har jag sett där.

Tankspridd

• Lagom lat i sina bästa år :)
« Svar #2 skrivet: 06 feb-09 kl 18:59 »
Hej.
Jag är ute efter en  vargskinnspäls en lång sådan. På blocket händer ingenting.Är det nån som vet någon som har en att sälja.
Jag är 194 cm och väger 116kg så det får inte va någon barnstorlek.
Utvandrad Stockholmare / invandrad Norrlänning.
Tänk ryssland så lär du få fler resultat :) Iofs skjuts det lite fler vargar där
En god vän men en usel kärlek

semlan

• Södermanland
« Svar #3 skrivet: 07 feb-09 kl 14:28 »
Verkar inte vara direkt billigt men kolla in den här: http://www.boras.biz/prylmarknaden/visa_annons.aspx?annonsid=2104
Jag har skrutthus, skräphög och skrotopel. (Loranga, Mazarin och Dartangang)

Charlotte

• -
« Svar #4 skrivet: 07 feb-09 kl 15:23 »
 Kolla auktioner ibland säljer man forbondepälsar.
En del gamla pälsar är ju gråhund/jämthund, men det kanske inte gör något ;)
                          Mvh
                        Charlotte
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"

Asfaltsbonden

« Svar #5 skrivet: 09 feb-09 kl 19:29 »
Jag bor i Västernorrland,så det blir lite långt till Jokkmok. Tack allihop för tipsen nu skall jag ut och leta. Jag söker en såndär som dom hade förr i tiden när dom åkte släde. Jag vill minnas att dom gick ner nästan till fötterna.

Dela detta:

* Inloggade just nu

487 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser