Bilder på Killingar

Startat av mollys, 23 Jan-09 kl 08:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

mollys

Hoppas jag lyckas nu.
Pontus som ligger under bänken.
Julia ligger vid väggen.
Maja 4 år gosar med Pontus.
Småländsk gårdsägare med man och tre barn, har Hästar,Hundar,Katter, Dvärgkochinhöns , Myskankor o 6 Får.

Tuve

Söta! Jag bara lääängtar!

Nying

Vilka godingar! Är de helt vita bägge två? Visst är det härligt! 

Gruff

Rund go mage där  ;D Växer fint ser jag.

mollys

Jag ändrade lite i överskriften så blir det lättare för Gruff att lägga in bilder på lilla svarta Kraka ;) ;)
Småländsk gårdsägare med man och tre barn, har Hästar,Hundar,Katter, Dvärgkochinhöns , Myskankor o 6 Får.

AnetteK

Citat från: mollys skrivet 26 Jan-09 kl 09:18
Jag ändrade lite i överskriften så blir det lättare för Gruff att lägga in bilder på lilla svarta Kraka ;) ;)

;D ;D ;D
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Angelica

Jag lyckas aldrig få mina bilder till som mest 150 kb!!! Hur gör man? Jag vill också dela med mig av mina bilder!!!!

teknikanalfabeten!!!
Älskar djur... människor också!

Anna

Jag lärde mej av nå'n här att öppna bilden i paint, gå till bild, ändra storlek, sen välja 25% på både våg och lodrätt, spara ner bilden och bifoga den. Det har funkat för mej. Det finns säkert femtielva andra sätt att göra det på med detta funkar för mej.
Supersöta bilder! Mer, mer!!! Och det Gruff ska inte uttalas som senare, senare...  ;)
Lycklig på landet i Medelpad med make, två söner, katt, höns och förhoppningsvis mer djur framöver...

Angelica

Nu testar jag!!

Gruff

Trollmor

Jodå, fyra bilder klämde sig fint genom mitt modem.  Men stackars Dej, Gruff, som inte kan lägga ut bilder när Du själv vill, bara när vi andra inte vill.  Jag undrar om Du inte låter Dig styras väl mycket av andra där?
;D
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Gruff

Var sak har sin tid. *retas* Nä vi har kameraproblem bara.  Nu är dom i alla fall 9. 6 flickor och 3 pojkar. En mamma kvar nu bara som ska killa.

februaribarn

mollys, åh vilka sötnosar :)

Sussilo

Mollys, så fint Maja håller Pontus i famnen, båda ser lika glada och nöjda ut!

Lilly-Maya

En av mina killingar  :)
Bor tillsammans med min sambo och våra 2 barn på en gård. Har 9 Hereford, 5 hästar och 2 hundar.

Lilly-Maya

En bild till  :)
Bor tillsammans med min sambo och våra 2 barn på en gård. Har 9 Hereford, 5 hästar och 2 hundar.

Angelica

GUUD VAD SÖT!

En liten goding!! ;D

Tuve

tack för bilderna! jääääättefina!

Tuve

Äntligen har jag också killingar i knät!
Välkomna till världen, Runa och Valentin!
På Alla Hjärtans Dag 2009 fick Nora och Ansgar en get- och en bockkilling. Runa väger 2,32 kg, och Valentin 1,76 kg. Runa är mamma upp i dagen: vit med grå och bruna fläckar. Lite mer brunt än sin mor. Valentin är vilttecknad, ljusbrun med svarta tecken i ansikte, ål på ryggen och svarta ben, och ett vitt band tvärs över.

Knasiga Nora! Nu har hon fått 5 killingar på 13 månader! Jag tänker förhindra att hon fortsätter med en graviditet i halvåret! Och Malou, då, hon som jag trodde skulle killat till jul, hon har inte släppt ifrån sig nåt än! Dom är Göingar, produktiva och duktiga.

Jag ska lägga in bättre killingbilder när jag lyckats ta några.

Dolvis

Vilka otroligt söta ungar! Måste nästan skaffa getter alltså...  ::)

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

501 Gäster, 1 användare
Björnliden