Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny spännande bok om egenvård med energimedicin  (läst 2681 gånger)

Bengan J

Ny spännande bok om egenvård med energimedicin
« skrivet: 11 dec-08 kl 19:05 »
Boken "Må bättre till kropp & själ" rekommenderas varmt till dig som är intresserad av alternativa behandlings metoder. Det är en handbok som på ett lättfattligt sätt leder läsaren fram till den homeopatiska behandling med egenvård som kan påkallas vid den aktuella tidpunkten, genom beaktande av mentala symtom, indikationer och olika karaktärsdrag.

Läs mer på bokens hemsida http://www.hälsobok.se 

Tummelisa

SV: Ny spännande bok om egenvård med energimedicin
« Svar #1 skrivet: 28 jan-09 kl 00:13 »
Var mycket intressant så tack för länken och boktipset. Har mycket böcker om o kring "gammal o ny" läkekonst. Naturens läkemedel har jag använt mig en hel del av  ;D med gott resultat.
Är mycket intresserad av olika alternativa behandlingsformer. Använder mig av en del för såväl egen del som andras o även djurens  men mer privat.
Hälsningar Tummelisa
Det jag alltid sökt var enkelt och det fanns redan inom mig.

christinag

• Täljstenfantast
    • Västmanland
SV: Ny spännande bok om egenvård med energimedicin
« Svar #2 skrivet: 12 jun-11 kl 06:59 »
Fungerande länk till den boken (finns även på vattumannens bokhandel exempelvis):

http://tinyurl.com/69yv9sa
Demokrati: 2 vargar och 1 lamm röstar om lunchmenyn.
Frihet: Ett väl beväpnat lamm opponerar sig mot omröstningen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

543 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser