Hej alla och tack för visat intresse!
Ska försöka klargöra några saker:
1. Organisationsnumret var upplagt på registreringsmodulen som inte kommit igång än. Det är nu flyttat till "Kontakt" istället.
2. Sidan kommer att marknadsföras på många sätt. I stort sett alla Svenska och Europeiska turistbyråer och relevanta turist- samt campingorganisationer kommer att informeras genom olika kanaler. Bl a har jag European Enterprise Network till min hjälp i detta. De europeiska bondeorganisationerna blir även de informerade. LRF kommer troligen att gå ut till sina medlammar med infomation i någon form. Även i Nordamerika och Australien kommer information att gå ut, men inte i samma omfattning till att börja med.
3. Annonsering kommer att ske huvudsakligen mot markägare under höst och vinter, sen mot campare och turister under vår och sommarmånaderna.
För tillfället har vi annons i den senaste Häst & Ryttare samt banner på Lantbruks.net:s mest välbesökta sidor.
4. Vi kommer att närvara vid ett par större mässor under 2009, för att knyta långsiktiga kontakter, med aktörer som vi kan ha nytta av att samarbeta med.
5. Vi kommer att finnas med på några stora event som drar både svensk och utländsk publik.
6. Annons i campingforum troligen i slutet av mars.
Längre än så har vi inte hunnit än, och ibland dyker det upp möjligheter som man inte sett från början och då kan det vara bra att inte låsa fast sig i starten.
För att ha en "Single Spot Camping" behöver man inte kunna erbjuda mer än det man har. Man bör dock tänka på att vara så sanningsenlig som möjligt när man anger vilka faciliteter man kan erbjuda, och att anpassa priset efter de förutsättningarna.
En trevlig och genuin vistelse, har också ett pris!
MVH
Helene
SingleSpotCamping.com™www.singlespotcamping.com PS! Ledsen att det dröjde med svaret, men det har varit lite körigt de sista veckorna. Om ni undrar något kan jag rekommendera att använda kontaktformuläret på hemsidan, så svarar jag snarast.