Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sagaform - outletbutik?  (läst 6067 gånger)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
Sagaform - outletbutik?
« skrivet: 23 nov-08 kl 17:42 »
Är det någon här på alternativ som vet om Sagaform har någon outletbutik? Vi fick gröttallrikar därifrån i julklapp från jobbet, men jag vill ha grötfatet som hör till + fler tallrikar.
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Anna.F

• Västergötland
SV: Sagaform - outletbutik?
« Svar #1 skrivet: 26 nov-08 kl 19:49 »
Jag vet att det tidigare har funnits en på Hulta i Borås, men om den fortfarande finns kvar har jag ingen aning om.
Tacksam för allt det fina i livet... :-D

Norna

• Blekinge
« Svar #2 skrivet: 27 nov-08 kl 14:12 »
Kosta Outlet har ett ganska stort sortiment av Sagaforms produkter.

I varje människa finns en drottning - tala till henne och hon stiger fram.

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #3 skrivet: 27 nov-08 kl 14:16 »
Tack för svaren, jag ska kolla upp detta.
                                                                                                                         Groucho Marx

carbon

« Svar #4 skrivet: 07 jan-09 kl 16:53 »
Är det någon här på alternativ som vet om Sagaform har någon outletbutik? Vi fick gröttallrikar därifrån i julklapp från jobbet, men jag vill ha grötfatet som hör till + fler tallrikar.

Jag vet att på Orrekulla Industrigata 36 i Hisings Kärra vid Göteborg har bl.a Sagaform tillsammans med Orrefors och andra bolag tillhörande New Wave Group haft utförsäljning under december månad.
Den pågår fortfarande om du är intresserad. Vet dock inte hur länge. Har själv varit där och kan dra mig till minnes att där fanns just grötfat m.m. Lycka till!

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #5 skrivet: 07 jan-09 kl 17:23 »
Jag vet att på Orrekulla Industrigata 36 i Hisings Kärra vid Göteborg har bl.a Sagaform tillsammans med Orrefors och andra bolag tillhörande New Wave Group haft utförsäljning under december månad.
Den pågår fortfarande om du är intresserad. Vet dock inte hur länge. Har själv varit där och kan dra mig till minnes att där fanns just grötfat m.m. Lycka till!

Tack för infon! Jättebra :)
Ska se om brodern kan skicka någon av hans frus göteborrgssläktingar dit.
                                                                                                                         Groucho Marx

Dela detta:

* Inloggade just nu

533 gäster, 1 användare
Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser