Jag får rekommendera Astras framför fröskperson.nu
om jag nu inte skulle ha blandat ihop forsokperosn.nu med någon helt annan sida. så har jag legat inne med folk som varit hos dem och föredragit astra av tre orsaker.
den mest viktiga man får mer pengar :->
dels två vilket är trevligt man får bättre mat, dem fick micromat i uppsalla, medan man enbart får det första måltiden på astra, sedan får man restaurangmat.
samt det tredje. du får inget avdrag för matten, dem fick avdrag(har för mig 30kr per måltid) vilket vi inte fick hos astra då dem ansåg att det är en del av provet, de vill inte testa drogerna då vi inte får välja vad eller när vi ska äta.
Har du ett extrarum, så kan det vara ett bra sätt att i alla fall kunan sänka din boendekostnad, bor du i en studentstad behöver du inte ens ha en mäklare som snor äte rupp din besparing :-> det är bara att sätta upp lappar vid högskolan, det kommer alltid att finnas folk som kommer in som reserv och desperat letar boende.
detta kommer förvisso kräva en massa bråk med myndigheter, men jag har sett en hel del av tvserien river cotage på sistone, och sett hur han fått matvaror som skulle sålts billigt i sin råvaruform att sälja klart betydligt mer lönsamt(som kanin till kaninburgare där priset tiodublades) så om du skulle kunna fixa alla tillstånd och så billigt(har noll koll på detta fält) så skulle det kunna vara ett sätt att dra in extrapengar på tillfälliga tillfällen, som när det är olika jippon och dylikt.
Men detta är snarare att jag vädrar en idé än att ge ett förslag!
haga-agnes
sory ifall jag bara missat det, men jag gissar rätt att du förflyttar dig till mer centralare delar när du höjer priset? :->
tänkte också passa på att fråga vad för prylar du lyckats sälja och vilka tider osm fungerar bäst?
jag gissar vilt på att sommaren är bäst, tänker själv som bor när 08träsket inspireras av dig och testa på att sälja i närheten av gamla stan
därav min nyfikenhet :->