Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Aktiveringsmejl  (läst 1367 gånger)

Sommartorparn

Aktiveringsmejl
« skrivet: 14 nov-08 kl 12:04 »
Har inte varit inne på ett par dagar, för internet har legat nere p g a omställning. När jag tittade på alternativsidan (utan att logga in), stod det något om aktiveringsmejl. Jag loggade in för att svara, men då var frågan borta. Nej, jag har inte fått något aktiveringsmejl. Behöver jag det?

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: Aktiveringsmejl
« Svar #1 skrivet: 14 nov-08 kl 12:14 »
Har inte varit inne på ett par dagar, för internet har legat nere p g a omställning. När jag tittade på alternativsidan (utan att logga in), stod det något om aktiveringsmejl. Jag loggade in för att svara, men då var frågan borta. Nej, jag har inte fått något aktiveringsmejl. Behöver jag det?

Nej, du behöver inget aktiveringsmail.
Senaste dagarna har en massa spam-robotar registrerat sig och därför har jag knäppt på en funktion som gör att man vid nyregistrering får hem ett mail med en länk som man måste klicka på för att aktivera det nya kontot.
Tyvärr har flera spammare redan tagit sig igenom detta lilla hinder, jag raderar för fulla muggar...

Dela detta:

* Inloggade just nu

679 gäster, 2 användare (2 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser