Vilka fler hönsforum finn det i internetsverige som fungerar som detta med öppna diskussioner?
För några år sedan gick jag in på nå't annat ibland, men jag minns inte längre vad det hette. Är det detta som hägrar idag? Missförstå mej inte, jag älskar alternativ.nu, ville bara göra en liten forumsinventering.
Det pågår en tråd som ligger under rubriken synpunkter på innehållet
http://www.alternativ.nu/smf/index.php?topic=52865.0 där det funderas över vissa frågors relevans bland hönstrådarna på detta forum. Det handlar inte om att trådar anses vara orelevanta, utan bara om de hör hemma här på alternativ. Därför undrar jag om det finns andra forum för oss som skulle vilja få frossa fritt i färger, kammar osv som inte har så väldans mycket med självhushållning att göra?
Jag har, som jag skrivit i tråden jag hänvisar till ovan, skrivit och tipsat SRF om att skapa ett diskussionsforum på deras hemsida. Där skulle ju dessa trådar verkligen vara relevanta.
För att hålla god ordning här på forumet så kanske jag ska be er att svara på min forumsfundering här och om ni känner för att hänga på diskussionen i den andra tråden så gör det i den tråden. Annars riskerar vi att tråden delas och förvirringen är ett faktum

/Anna