Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  en fråga om hörselskydd  (läst 1401 gånger)

idamaria

en fråga om hörselskydd
« skrivet: 23 okt-08 kl 17:14 »
jag ska till och köpa en present till min karl, och har hört honom prata om nå slags öronskydd i form av en öronsnäcka, en mkt liten och smidig historia, försökte surfa runt lite men eftersom jag inte riktigt visste vad jag sökte så var det svårt. är det någon jägare här som vet vad det är jag pratar om och vet var man hittar sådana? alltså som jag förstår det är det i huvudsak ett hörselskydd inte en handsfree till radion. Nån som vet var man får tag på sådana? Vet ju att han hade en jakttidning drällande här med en sådan annons...men den hittar jag inte nu...

tacksam för hjälp =)

Kom ihåg att visa gästfrihet, ty det har hänt att de som gjort det har haft änglar till gäster utan att veta om det. Hebr. 13:2

Nilz

• Gäst
SV: en fråga om hörselskydd
« Svar #1 skrivet: 26 okt-08 kl 22:55 »
http://www.jakt-trofe.com/webbutik/index.php?main_page=index&cPath=13_40

gå in på länken och scrolla ner till sako soudscope

idamaria

« Svar #2 skrivet: 27 okt-08 kl 16:43 »
ja precis vad jag sökte efter, men den var himmela dyr den, men säker mkt bra också
Kom ihåg att visa gästfrihet, ty det har hänt att de som gjort det har haft änglar till gäster utan att veta om det. Hebr. 13:2

JoakimS

• -
« Svar #3 skrivet: 30 dec-08 kl 22:17 »
Jag vet inte om du har hittat något till din karl än men han kommer vara dig evigt tacksam om du köper ett par Peltor Comtac.

Jag har ett par själva som jag är extremt nöjd med. De är framtagna utifrån militära krav vilket gör att de är väldigt tåliga. Att de sedan har en funktion som sparar batteri, ljudförstärkning och går att koppla till jaktradion gör dem bara bättre ;)

Ett säkert köp och en god investering.

Dela detta:

* Inloggade just nu

453 gäster, 1 användare
Tiomilaskogen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser