Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  BNB  (läst 1217 gånger)

G Frick

BNB
« skrivet: 29 sep-08 kl 11:36 »
Kommer ni ihåg BNB? Eller vet ni inte vad det var?
Nu finns samtliga nummer på http://www.wermdobiodlare.se/
Det finns mycket att läsa och begrunda där.

anette i bugared

• -
SV: BNB
« Svar #1 skrivet: 29 sep-08 kl 11:50 »
Tack för tipset, jag har saknat att kunnat bläddra bland BNBs sidor.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

quintus

« Svar #2 skrivet: 01 okt-08 kl 10:58 »

...jag har saknat att kunnat bläddra bland BNBs sidor.

Det har pratats här om ”atmosfären” här och på andra diskussionssidor, så apropå ”atmosfären”…

Jag har fått nyligen (igår) veta att SBR och Stockholms distrikt hade (historiskt sett – på den tiden då BNB fanns) beslutat att inte ha länkar till BNB. Vad tycker ni om det tilltaget?

Quintus

wictor

« Svar #3 skrivet: 01 okt-08 kl 21:44 »
Föga förvånande att få höra detta.
SBR och deras periodiska skrift verkar mest vara till för att få klia varandra på ryggen.

Lite Sovjet över det hela, har man väl fått sin befattning så försvarar man positionen till varje pris, oavsett eventuell kompetens eller vilja att förbättra biodlingen i Sverige.

Dela detta:

* Inloggade just nu

445 gäster, 2 användare
Taxmamman, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser