Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Katt som inte vill vara hemma..  (läst 843 gånger)

Therese K

• Skåne
Katt som inte vill vara hemma..
« skrivet: 25 sep-08 kl 09:56 »
Hej! Jag har 2st han katter var av den äldsta inte vill vara hemma längre. Det är nu fjärde gången sen Juni -08 som han försvunnit. Har varit och hämtat hem honom 3 gånger hos grannarna men denna gången har ingen sett till honom... Funkar det inte att ha 2 hankatter? Bägge är kastrerade och det skiljer bara 4 mån mellan dom, dessutom så är dom syskon.. Vad ska jag göra? Någon som har något tips?
Gift, har en underbar katt... längtar efter egen gård med löpankor, getter och potatisland!

Therese K

• Skåne
SV: Katt som inte vill vara hemma..
« Svar #1 skrivet: 26 sep-08 kl 10:01 »
Han som försvinner heter Nilsson och är 1år och 4mån... Han är min ögonsten och jag vill ju att han ska vara hemma.. eller åtminstånde visa sig så att han lever..någon som har liknande problem och i så fall..hur har ni löst det??
Gift, har en underbar katt... längtar efter egen gård med löpankor, getter och potatisland!

äppelmos på min nos

SV: Katt som inte vill vara hemma..
« Svar #2 skrivet: 26 sep-08 kl 12:30 »
Vi har också en kastrerad hankatt som gått på vift i sommar. Varit borta nån vecka i taget sen kommit hem ett tag för att sen ge sig iväg ett igen. Hoppas på att han ska stanna hemma nu när det bllir lite kallare. Vet inte varför han gör så, han är jätte kelen när han kommer hem och så men så går han på äventyr i alla fall. Det är väl det jobbigaste med katter, de gör som de vill. Man får se det som en ynnest när de väljer att vara hemma.

Hoppas din katt kommer till rätta eller i alla fall kommer hem ibland och visar att han lever och att allt är bra. Du får väl fortsätta att ropa på honom och hämta hem honom om han blir sedd nånstans, det tänker i alla fall vi göra med våran äventyrare...
Världen behöver fler rumpnissar!

Dela detta:

* Inloggade just nu

598 gäster, 1 användare
Be

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser