Billigast & bäst 2Mb ADSL?

Startat av Long Life, 25 Sep-08 kl 05:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Long Life

Vi kan bara få max. 2mb här och kör Alltele för 199:-, men dom har en del avbrott så vi får köra telemodem ibland. Enligt Telepriskollen verkar andra ta minst 249 för samma, har du koll?
Obs. "Netiketten" gäller även här men är inte inlagd än vet jag. Enligt Netiketten får man inte lägga ut några spår till privata uppgifter om någon här, som inte lagt ut det själv. Den som gör det kan raderas precis som med personangrepp eller avvikelser från ämnet. Sänd PM om du inte förstår detta!

Weasel

Detta är väl ingenting som passar in på alternativ va..?
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

Long Life

Citat från: Weasel skrivet 28 Sep-08 kl 09:02
Detta är väl ingenting som passar in på alternativ va..?
Passar perfekt just här där dom flesta bör ha ADSL och inte fiberkabel.
Obs. "Netiketten" gäller även här men är inte inlagd än vet jag. Enligt Netiketten får man inte lägga ut några spår till privata uppgifter om någon här, som inte lagt ut det själv. Den som gör det kan raderas precis som med personangrepp eller avvikelser från ämnet. Sänd PM om du inte förstår detta!

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

627 Gäster, 1 användare
Lilla i