Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Giselas Äventyr  (läst 49809 gånger)

Therese K

• Skåne
SV: Giselas Äventyr
« Svar #320 skrivet: 18 dec-08 kl 16:52 »
ligger hemma och är dunder förkyld!! Då är det en tröst att följa lille Gisela på hennes äventyr ;D Blir på mycket bättre humör.. 8)
Gift, har en underbar katt... längtar efter egen gård med löpankor, getter och potatisland!

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #321 skrivet: 18 dec-08 kl 17:41 »
Woooow matte spottar skum när hon haft dendär borsten i munnen, det vill Gisela också kunna!

"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #322 skrivet: 23 dec-08 kl 09:40 »
Gisela börjar bli en cool kisse, här tittar matte och Gisela på gårdagens avsnitt av Stargate Atlantis. Gisela börjar bli en sann science fiction kisse.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #323 skrivet: 29 dec-08 kl 09:43 »
Matte har varit sjuk sen igår och Gisela gör sitt bästa för att trösta och pigga upp genom att med jämna mellanrum hoppa upp på mattes feberömma mage och försöka bita henne lite lagom hårt i fingrarna. Matte leeeek med mig!

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #324 skrivet: 29 dec-08 kl 22:06 »
Matte har varit sjuk sen igår och Gisela gör sitt bästa för att trösta och pigga upp genom att med jämna mellanrum hoppa upp på mattes feberömma mage och försöka bita henne lite lagom hårt i fingrarna. Matte leeeek med mig!

Funkar det?
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #325 skrivet: 30 dec-08 kl 00:59 »
Funkar det?
Vad menar Du?  Kimma har ju skrivit inlägget!  Till det behövs väl FINGRAR!!!   ;)
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #326 skrivet: 30 dec-08 kl 10:20 »
Haha njäe det funkade inte första dagen, men andra och tredje började matte kvickna till, full av rivsår men hon kan skriva ändå  :P

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #327 skrivet: 30 dec-08 kl 22:00 »
Vad menar Du?  Kimma har ju skrivit inlägget!  Till det behövs väl FINGRAR!!!   ;)

Menade mest huruvida Giselas matte blev piggare av terapin :D.
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #328 skrivet: 31 dec-08 kl 07:47 »
Tjohoo, klockan 06:35 hängde Gisela som en kloss runt mattes ben när hon kom ut i köket för att sätta på kaffe, enda fördelen med att husses små illbattingar är på besök, matte vaknar TIDIGT, redo för att klösas, retas och leverera smaskig burkmat från det stora vita skåpet!

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #329 skrivet: 31 dec-08 kl 08:10 »
Gisela börjar bli en cool kisse, här tittar matte och Gisela på gårdagens avsnitt av Stargate Atlantis. Gisela börjar bli en sann science fiction kisse.

Aww... Pilutta dig..
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Lena A

« Svar #330 skrivet: 12 jan-09 kl 13:05 »
Gisela, var är du?  ;)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #331 skrivet: 12 jan-09 kl 13:43 »
Hon lever och frodas, det kan jag intyga eftersom jag träffade henne i fredags ;D
Matte o husse blev lite besvikna på lilla Gisela då hon lugnt la sej att sova på min sambos ben. Matte o husse biter o river hon mest vid närkontakt :D
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #332 skrivet: 12 jan-09 kl 13:46 »
Mm hon är en busfjolla  ;D

Det senaste är att hon ska titta på tv4 nyheterna varje morgon och sen ska det lekas, med andra ord hängas i mattes fötter och ben och släpas med fram och tillbaka genom huset.  ;D

textileri

• Västergötland
    • textileri.net
« Svar #333 skrivet: 12 jan-09 kl 17:20 »
Det är väl upplyftande att vi i katternas ögon har ett visst underhållningsvärde, jag har annars läst att det enbart är skillnaden i storlek som gör att de inte äter upp oss...

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #334 skrivet: 13 jan-09 kl 06:48 »
Det förvånar mig inte det minsta  :)

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #335 skrivet: 14 jan-09 kl 08:38 »
Gisela har nu fått sina dagliga vanor och varje ledig morgon skall hon se Tv4 nyheterna...

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #336 skrivet: 14 jan-09 kl 08:39 »
..efter det SKALL det lekas...vilket innebär att man hänger och biter i mattes morgonsko tills matte tröttnar och går ut i stallet...
« Senast ändrad: 14 jan-09 kl 08:41 av Kimma »

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #337 skrivet: 14 jan-09 kl 08:40 »
..men innan dess skall matte terroriseras medans hon gör sin morgontoalett..och så passar Gisela på att åka lite kana i badkaret...

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #338 skrivet: 14 jan-09 kl 08:53 »
Gud.. katta.. ge henne en 43.a i röva ;)
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #339 skrivet: 14 jan-09 kl 09:05 »
Gud.. katta.. ge henne en 43.a i röva ;)

Näääe, hon ger många goa skratt till trots.  ;D Fast man nästan bryter benen på henne ibland  :-X

Just nu kollar hon glidkvalitén på köksgolvet genom att rusa som en besatt genom hela huset och sen TVÄRSTANNA när hon kommer över kökströskeln..kylen är snart full av bucklor  ::)  ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

542 gäster, 2 användare (1 dolda)
Tångräkan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser