Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Giselas Äventyr  (läst 49744 gånger)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #260 skrivet: 03 dec-08 kl 07:34 »
Efteråt måste man beskåda sitt arbete.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Therese K

• Skåne
« Svar #261 skrivet: 03 dec-08 kl 09:15 »
 ;D ;D ;D Va kul hon är det lille tösen ;) känner igen det så mycket från våra egna katter när dom va små.. skulle hoppa och leka överallt hela tiden..databordet är tydligen en favorit.. "vinka till fansen" :-* ahh..snutte pluttan....
Gift, har en underbar katt... längtar efter egen gård med löpankor, getter och potatisland!

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #262 skrivet: 03 dec-08 kl 14:15 »
Det där med att använda tangentborden växer de inte ifrån. Vår 14 år gamle herre tycker det är en utmärkt plats att få mattes uppmärksamhet på ;D
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #263 skrivet: 03 dec-08 kl 14:17 »
Gisela är på hugget idag, här kollar hon så att avloppet fungerar korrekt när matte ska duscha.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #264 skrivet: 03 dec-08 kl 14:17 »
Och när vi ändå är igång checkar hon så att temperaturen är okej, vill ju inte att matte skållar sig.

Lena A

« Svar #265 skrivet: 03 dec-08 kl 15:57 »
Återigen, vilken absolut ljuvlig liten katt!  :-*

Hoppas naturligtvis att hon blir helt bra i lilla ögat.  ;)

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #266 skrivet: 03 dec-08 kl 19:39 »
Ja Gisela du är jätteduktig! Bilden när hon hänger på badkarskanten är underbar :D
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #267 skrivet: 03 dec-08 kl 21:04 »
Ja Gisela du är jätteduktig! Bilden när hon hänger på badkarskanten är underbar :D

Tja hon är ju smidig som..en katt  :P
Det bästa är att när det dyker upp ett sånt gyllene fototillfälle och jag inte har kameran på mig så väntar hon snällt kvar tills jag sprungit och hämtat den samt fotat, så snart det blixtrat så fortsätter hon med den hon gör  ;D

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #268 skrivet: 03 dec-08 kl 22:41 »
Tja hon är ju smidig som..en katt  :P
Det bästa är att när det dyker upp ett sånt gyllene fototillfälle och jag inte har kameran på mig så väntar hon snällt kvar tills jag sprungit och hämtat den samt fotat, så snart det blixtrat så fortsätter hon med den hon gör  ;D
Äääh, nu överdriver Du allt!
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #269 skrivet: 04 dec-08 kl 06:11 »
Så fotovan som Gisela är så tror jag att hon vet precis vad det handlar. Söta poser, söta bus mm ;D
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #270 skrivet: 04 dec-08 kl 08:47 »
Äääh, nu överdriver Du allt!

Nä faktiskt inte  :-[

Nettus

• Gör inte som alla andra - tänk själv!
    • Småland
« Svar #271 skrivet: 04 dec-08 kl 18:43 »
Rena drömmen för en fotograf! Så tjänstvilliga har ingen av mina katter varit...  ::)
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #272 skrivet: 04 dec-08 kl 19:04 »
Rena drömmen för en fotograf! Så tjänstvilliga har ingen av mina katter varit...  ::)

Inte mina heller - den ena bryr sig inte, men den andra bara måste kela med kameran så fort den kommer fram. Fina kort det blir - extrem närbild av ett öga liksom :-\

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #273 skrivet: 05 dec-08 kl 00:10 »
Ja, ja, okej då, säger ni det, så får jag väl tro på det.
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #274 skrivet: 09 dec-08 kl 12:07 »
Idag har matte jagat Gisela hela morgonen, Gisela snor skräp ur mattes sopkorg under datorn och sprider det i hela huset, bäst är cd fodral plast, det prasslar härligt tycker Gisela. Och när matte protesterar springer Gisela med hela fodralet i munnen kors och tvärs genom hela huset. Matte är för långsam för att hinna ifatt Gisela och Gisela njuter.
« Senast ändrad: 09 dec-08 kl 13:38 av Kimma »

Lena A

« Svar #275 skrivet: 09 dec-08 kl 15:49 »
Hur är det med Giselas "snuva i ögat"?

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #276 skrivet: 09 dec-08 kl 16:29 »
Tror att Gisela tänker "om matte är så dum att hon slänger mysiga saker i en papperskorg utan lock så får hon faktiskt skylla sig själv" :).

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #277 skrivet: 09 dec-08 kl 21:04 »
Hur är det med Giselas "snuva i ögat"?

Jodå det har slutat rinna, nu ska jag bara få bort kletet som klistrat fast i pälsen och det är Gisela INTE intresserad av!  :P

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #278 skrivet: 10 dec-08 kl 13:32 »
Gisela har hela morgonen gjort så gott hon kunde när hon försökte "städa" bort alla mattes papper på skrivbordet. Till slut bestämde hon sig för att hjälpa till med uppdateringen av Giselas Äventyr, det gick sådär.  :P

Therese K

• Skåne
« Svar #279 skrivet: 10 dec-08 kl 13:37 »
 ;D ;D ;D högtalarn är ju större än vad hon är.. :-* hur mycket väger hon nu?
Gift, har en underbar katt... längtar efter egen gård med löpankor, getter och potatisland!

Dela detta:

* Inloggade just nu

506 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser