Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Giselas Äventyr  (läst 49736 gånger)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #100 skrivet: 07 okt-08 kl 14:15 »
Haha vlka underbara bilder  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #101 skrivet: 07 okt-08 kl 15:24 »
Tack SarLa för de gapskratten ;D!
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Nettus

• Gör inte som alla andra - tänk själv!
    • Småland
« Svar #102 skrivet: 07 okt-08 kl 18:12 »
Den här tråden var ju underbar!! Längesen jag skrattade så! Hoppas på fortsättning...
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #103 skrivet: 07 okt-08 kl 18:42 »
Idag har Gisela varit sömnig, mattes stickade tröja var offret denna dag och luktar numera underbart av Whiskas. Men framåt kvällningen,då är Gisela som piggast, och just som matte skulle börja baka, insåg Gisela att matte behöver hjälp med disken..matte tyckte mest Gisela var i vägen.  :P
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #104 skrivet: 07 okt-08 kl 18:43 »
Citera
Just nu sitter jag och äter jordnötsringar. Frestelsen blev för stor i affären efter allt prat om dylika
Jordnötsringarna smakade härsket så jag kunde inte äta dom. Förmodligen straffet för min glupskhet ;)
Men jag ringde och klagade så nu ska jag tydligen få matcheckar av dom. Då ska här festas på onyttigheter ;D

Teckningarna på Gisela är bara helt underbara!!
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #105 skrivet: 07 okt-08 kl 18:51 »
Gisela väntar på kvällsmaten...

SarLa

• Stundtals kreativ, känslomagnet.
    • Västergötland
« Svar #106 skrivet: 07 okt-08 kl 20:08 »
en till
Irrationellt tänkande, Stundtals kreativ konstnärssjäl. Koffeinist med svaga njurar o flackande blick

Norrsken

• -
« Svar #107 skrivet: 07 okt-08 kl 21:01 »
en till

Alltså, vilken talang som serieteknare!!! :D
If we don't take care of the earth, earth will take care of us

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #108 skrivet: 07 okt-08 kl 21:20 »
Gisela är numera känd ända bort i Thailand och har dansat framför kameran för en söt flicka som mattes kompis dejtar  :)

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #109 skrivet: 07 okt-08 kl 22:46 »
Gisela väntar på kvällsmaten...

Jösses, vad liten hon är Gisela-Gullgrisela  :o!
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #110 skrivet: 08 okt-08 kl 07:59 »
Jösses, vad liten hon är Gisela-Gullgrisela  :o!
Det är ju det jag säger, men det är svårt att återge med dåliga foton, bilden där hon står på den bärbara datorn är också missvisande då datorn är en såndär minimodell man har med på resor typ. SÅ hon ser stor ut där. I själva verket får hon fortfarande plats i en handflata trots att hon är 8 veckor nu  :)
« Senast ändrad: 08 okt-08 kl 08:10 av Kimma »

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #111 skrivet: 08 okt-08 kl 08:15 »
Citera
I själva verket får hon fortfarande plats i en handflata trots att hon är 8 veckor nu.

Men på diskmaskinsbilden ser man verkligen hur liten det lilla livet är :)
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #112 skrivet: 08 okt-08 kl 08:20 »
Gisela vaknar pigg och alert varje morgon nu, hon formligen skuttar ur sin låda som nu ligger på köksgolvet så att hon kan gå i och ur som hon vill. Och redan har hon lärt sig att när matte satt igång dendär maskinen som luktar och puttrar så är det Giselas tur att få frukost, då sitter hon i matskålen och piper´. Efter frukost är det bus stund, och hela morgonen har Gisela dödat mattes morgontofflor, hängt i hennes morgonrockssnöre när hon åt frukost och anfallit vid varje dörrkarm.
Men nu är Gisela trött och söker tröst i den nytvättade fällen, Gisela snuttar och ser nästan förnärmad ut när matte fotograferar, vad glor du på?

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #113 skrivet: 08 okt-08 kl 08:20 »
Låt mej va...

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #114 skrivet: 08 okt-08 kl 08:24 »
Men på diskmaskinsbilden ser man verkligen hur liten det lilla livet är :)
Sant, hon fick sträcka sig allt hon kunde för att nå upp, å så föll hon baklänges hela tiden, vi skrattade så vi stod dubbelvikta jag och kompisen  ;D

Therese K

• Skåne
« Svar #115 skrivet: 08 okt-08 kl 08:42 »
jösses.. så söt hon är..!! :-* Jag blir så sugen på att skaffa e liten hona till vår Malte... :)
Gift, har en underbar katt... längtar efter egen gård med löpankor, getter och potatisland!

Taggiz

• Skåne
« Svar #116 skrivet: 08 okt-08 kl 10:23 »
Åhh hon är ju pyttigt liten den lilla  :-*,jätte söt är hon !

Nettus

• Gör inte som alla andra - tänk själv!
    • Småland
« Svar #117 skrivet: 08 okt-08 kl 11:54 »
För en hel del år sen tog jag och min lika kattokige man hand om en kattunge som dumpats i skogen med sina syskon. På djursjukhuset gissade de att hon var 6 veckor. Hon var nog i Giselas storlek. Hon förblev en kattungesöt minikatt även som vuxen, det blir kanske Gisela också.
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

SarLa

• Stundtals kreativ, känslomagnet.
    • Västergötland
« Svar #118 skrivet: 08 okt-08 kl 12:00 »
Ett litet knytte 
kanske en saftblandare på så att hon inte försvinner i fällen
Irrationellt tänkande, Stundtals kreativ konstnärssjäl. Koffeinist med svaga njurar o flackande blick

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #119 skrivet: 08 okt-08 kl 12:38 »
Ett litet knytte 
kanske en saftblandare på så att hon inte försvinner i fällen
;D

Ingen risk, hon HÖRS när man sätter sig på henne  ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

496 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser