Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny informationssajt om minigrisar!  (läst 915 gånger)

AnnaPanna_is_back

  • Inlägg: 344
Ny informationssajt om minigrisar!
« skrivet: 06 sep-08 kl 09:25 »
Jag har äntligen tagit mig i kragen och skapat en informationssida för minigrisar. Jag hade ju en för några år sedan som jag uppdaterade alltför sällan. Nu hoppas jag det går bättre ;). Den är under uppbyggnad men uppdateras ofta så att den blir "klar" snart.

Jag vill gärna ha feedback, det är ju många här som är proffs på grisar i allmänhet och det är ju mycket som gäller alla grisar, inte bara minigrisar. Hemsidan är dock skapad för att informera om minigrisar i synnerhet.

Välkomna in och kika!

www.minigrisen.com

lialan

  • Inlägg: 243
    • Västergötland
SV: Ny informationssajt om minigrisar!
« Svar #1 skrivet: 06 sep-08 kl 10:27 »
Vilken fin sida!
Jag ser fram mot fortsättningen!
Synd att du slutat med pensionatet, det var en lysande idé det också. Jag hade planer på att anlita det i nästa sommar eller så...
"Man ska aldrig skada andra, man ska alltid bjuda till.
Men i övrigt får man göra som man vill"

AnnaPanna_is_back

  • Inlägg: 344
SV: Ny informationssajt om minigrisar!
« Svar #2 skrivet: 06 sep-08 kl 11:15 »
Tack! Du kan alltid fråga när det är dags, jag vet ju inte riktigt hur gården ser ut nästa sommar.. här händer det nåt jämt! ;D

Gris-Eva

  • Inlägg: 1273
  • ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
SV: Ny informationssajt om minigrisar!
« Svar #3 skrivet: 06 sep-08 kl 18:09 »
En kanonsajt!
Den har du lyckats bra med!  :D
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

AnnaPanna_is_back

  • Inlägg: 344
SV: Ny informationssajt om minigrisar!
« Svar #4 skrivet: 07 sep-08 kl 09:50 »
Tack!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

279 gäster, 1 användare
Nörd Otaku

* Forum

* Om tidningen Åter



- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser