Vi har hämtat hem nya medlemmar vid två tillfällen nu, och det har varit ganska lika men det här har varit grupper.
Först tog vi hem 6 st ur samma killning (kan man säga så? alltså det var 11 som vi skulle ha men tog bara 5 första gången) sedan kom dom andra 5 efter några veckor och då hade dom glömt bort att dom var födda i samma hage och gick i två lag och tittade misstänksamt på varandra i en vecka, men nu är dom jättekompisar och håller i hop.
I fredags fick jag hem 15 små och 5 stora (med egna killingar med) I dag så har vi släppt ihop dom i en stor hage och och det har varit mycket stångande och buffande och mammorna har vaktat på sina små, trots att dom andra "gamlingarna" inte är mer än ett par månader äldre än dom nya killingarna.
Dom "gamla" killingarna har varit van vid att jag nattat dom och stängt in dom varje kväll, dom nya har gått ute hela sommaren i skogen så när regnet och kvällen nu kom så stod mina "gamla" vid staketet och fattade ingenting då jag inte stängde in dom och dom nya ville inte alls gå in utan ville bestämma själv och vara ute.
Nåja, efter mycket bräkande och skrikande så veknade mitt modershjärta och jag tog "gamlingarna" som fick gå in i boxen medans dom nya är kvar i hagen och bestämmer själv ifall dom vill gå in i sitt hus, alla nöjda och glada.
(ja, ja, jag vet att jag skämmer bort dom)