Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:   Skansen dyrt?  (läst 1321 gånger)

Long Life

  • Inlägg: 1084
  • Vid datorn
Skansen dyrt?
« skrivet: 19 aug-08 kl 07:20 »
100 per vuxen och 75 till gamla Aphuset, en regnig dag, gnälligt barn och hann inte längre, 350 bara för att gå in dit det är tufft?

Aphuset kostade inget extra förut, Jonas Wahlström var chef och det gick dåligt, så köpte han loss det och tog inträde
Börja med LillSkansen/Barnens säger jag, sedan Björnberget etc. intill, ta Aphuset om det finns ork och lust kvar på vägen ut.
Obs. "Netiketten" gäller även här men är inte inlagd än vet jag. Enligt Netiketten får man inte lägga ut några spår till privata uppgifter om någon här, som inte lagt ut det själv. Den som gör det kan raderas precis som med personangrepp eller avvikelser från ämnet. Sänd PM om du inte förstår detta!

Exotica

  • Inlägg: 843
    • Hejdeholms Gård
SV: Skansen dyrt?
« Svar #1 skrivet: 19 aug-08 kl 09:13 »
På ett sätt är det bättre när allt ingår, men eftersom det nu är två ägare så måste de kanske göra så! Eftersom det är Jonas W som har köpt det så är det ju också han som står med utgifterna ... och det vet ju alla vi som har djur, vad det innebär! Samtidigt så har det kanske blivit bättre med en ny ägare som vågat investera, men även detta kostar ju!

Tyvärr har jag aldrig varit på Skansen, varken före eller efter att aphuset fick en ny ägare (så därför vet jag ju inte om det har blivit bättre)!
Lama, alpacka, jak & kamel - underbara nyttodjur!

Long Life

  • Inlägg: 1084
  • Vid datorn
SV: Skansen dyrt?
« Svar #2 skrivet: 20 aug-08 kl 06:25 »
På ett sätt är det bättre när allt ingår, men eftersom det nu är två ägare så måste de kanske göra så! Eftersom det är Jonas W som har köpt det så är det ju också han som står med utgifterna ... och det vet ju alla vi som har djur, vad det innebär! Samtidigt så har det kanske blivit bättre med en ny ägare som vågat investera, men även detta kostar ju!

Tyvärr har jag aldrig varit på Skansen, varken före eller efter att aphuset fick en ny ägare (så därför vet jag ju inte om det har blivit bättre)!
Jovisst är det finare nu, men kostar 350 nu och sedan mer när barnen fyllt 6.
Obs. "Netiketten" gäller även här men är inte inlagd än vet jag. Enligt Netiketten får man inte lägga ut några spår till privata uppgifter om någon här, som inte lagt ut det själv. Den som gör det kan raderas precis som med personangrepp eller avvikelser från ämnet. Sänd PM om du inte förstår detta!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

360 gäster, 2 användare
Nörd Otaku, javill

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser