Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Spywares  (läst 1223 gånger)

Retardo

  • Inlägg: 45
Spywares
« skrivet: 29 jul-05 kl 12:14 »
Hej! Jag undrar om alternativ.nu kör några spywares eller liknande, typ Cydoor's technology. Undrar oxå om ni har något samröre med Sublimalsounds SE. Så fort jag slår på min PeerGuardian så är det omöjligt för mig att ta mig in här, sidan blir spärrad direkt och dom ovan nämnda namnen dyker upp. Att Cydoor's technology dyker upp är inte så konstigt då det är ett vanligt spyware som skickar info om hur och vad vi surfar på, samt hur vi använder oss av reklam. Att däremot Sublimalsounds SE dyker upp är lite märkligt tycker jag. Det är ett litet oberoende skivbolag i Stockholm som är autobannat i PG.

Det är inget stort problem, bara att slå av PeerGuardian, jag bara undrar.  :)
The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

355 gäster, 1 användare
Anders Flix

* Forum

* Om tidningen Åter



- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser