Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Historisk marknad!  (läst 923 gånger)

Veronica K

Historisk marknad!
« skrivet: 12 aug-08 kl 13:45 »
Jag planerar en historisk marknad som ska vara i Eskilstuna under 2009. Det skulle vara trevligt med en massa djur som gör marknaden levande och jag har redan pratat med 4H gården. Men det skulle vara roligt med något annorlunda arrangemang med djur, tex ha utställning eller visa upp udda raser.

Jag undrar om det finns några som arrangerar några utställningar eller annat med grisar?
Finns det annars någon i närheten av Sörmland som skulle vilja komma och visa upp sina grisar?
Det är ju ett utmärkt tillfälle att göra reklam för grisar och det skulle vara väldigt spännande att visa de olika raserna som finns.

Hör gärna av er om tips!
/Veronica

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
SV: Historisk marknad!
« Svar #1 skrivet: 12 aug-08 kl 18:38 »
Jag kan vara med med minigrisar och ett Linderödssvin. ;)

Du har även mailat till SMGS och självklart ställer vi upp som förening. :D
Kostar det något?  :-[
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

566 gäster, 3 användare (1 dolda)
torbjorn, Bokohammare

* Forum

* Om tidningen Åter

Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser