Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fönsterputs?  (läst 2848 gånger)

niobe

• Gäst
Fönsterputs?
« skrivet: 26 jul-05 kl 00:20 »
Hur håller ni era fönster rena? Jag har hört talas om alla möjliga varianter. Vinäger och tidningspapper, tror jag var en kombination?
Vill hålla mig till ett miljövänligt alternativ och skulle bli glad om någon kunde dela med sig av sina knep. Vad och hur det ska användas.

Mullvaden

Re:Fönsterputs?
« Svar #1 skrivet: 26 jul-05 kl 12:47 »
t-röd

Sol

• Skåne
    • fingerfardig
« Svar #2 skrivet: 26 jul-05 kl 13:16 »

Mirakeltrasor ;D

Jättebra, det enda som behövs är vatten. Jag köpte mina på Ica.

Dessutom är dom bra till allt annat, skåpsluckor, badrum, skinnsoffor, ja vad du vill.

Tvättas i maskin(utan mjukmedel) eller kokar jag dom på spisen i lite tvättmedel.

niobe

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 27 jul-05 kl 19:22 »
Tack för tipset, Sol. Låter som ett bra alternativ. Får bege mig iväg snarast för att införskaffa dessa mirakulösa trasor. :)

Ha det fint!

Dela detta:

* Inloggade just nu

1162 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser