Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hund med fistelgång  (läst 3600 gånger)

Nettus

• Gör inte som alla andra - tänk själv!
    • Småland
Hund med fistelgång
« skrivet: 17 jun-08 kl 13:10 »
Min hund är inne på sin andra antibiotikakur nu. Han fick en analsäcksinflammation som den första kuren rådde bot på, men han har en fistelgång nu. Vet sa att det kan bero på att analsäcken brustit, men tydligen kunde en fistel  ha orsakat analsäcksinflammationen...? I så fall kommer det att bli svårare att få honom frisk... Det blir då en medicin som sätter ner immunförsvaret. Hon sa också att det kan bli ett återkommande problem med analsäcksinflammation och att det då är lika så bra att operera dän dem. Nån här med liknande erfarenheter? Har jag förstått veten rätt?
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Lycka

• Ångermanland
SV: Hund med fistelgång
« Svar #1 skrivet: 21 jun-08 kl 16:05 »
Fistelgångar ställer till besvär när de sitter nära analen.
Du ska nog lyssna på vet.
annars kommer hunden att få återkommande problem.
Hedemorahöns

Nettus

• Gör inte som alla andra - tänk själv!
    • Småland
« Svar #2 skrivet: 28 jun-08 kl 13:27 »
Igår var vi på återbesök på djursjukhuset, och nu är allt läkt och bra! Skönt! Men som sagt, hoppas att det inte blir mer problem i framtiden...
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Lycka

• Ångermanland
« Svar #3 skrivet: 28 jun-08 kl 16:47 »
Vad bra att den läkte ut.
Hedemorahöns

Dela detta:

* Inloggade just nu

474 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser