Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Inspirationsdag samt helgkurser i TIMRING på gång!..  (läst 1061 gånger)

gronbyggarn

  • Inlägg: 3
Inspirationsdag samt helgkurser i TIMRING på gång!..
« skrivet: 05 jun-08 kl 21:18 »
Kommer nu till helgen (8/6) att hålla en inspirationsdag i timring samt hållbart byggande på Hallagården i Lekhyttan utanför strax utanför Örebro. Välkommna alla som vill komma! Finns ett fint café samt ett härligt landskap att kolla in, dock nära till motorvägen..
Sista helgen i Juni samt första i Juli så kommer det att hållas kurs på samma plats i grunderna kring timring, inga förkunskaper krävs. För mer info, Maila gärna så skickar jag en blankett!!

Ha det fint! :D

//Ronny Ö

soulflow

  • Inlägg: 101
    • lilla tärnö
SV: Inspirationsdag samt helgkurser i TIMRING på gång!..
« Svar #1 skrivet: 09 jun-08 kl 10:51 »
mailar gärna, men hittar ingen adress ??? skicka blankett till soulflow@spray.se

mvh. jenz
CITY LIFE IS A SHITTY LIFE


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

481 gäster, 1 användare
nyhem

* Forum

* Om tidningen Åter



- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser