Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vad ger ni mig för detta tipset?  (läst 924 gånger)

Gräbban

• -
Vad ger ni mig för detta tipset?
« skrivet: 19 maj-08 kl 18:04 »
Körde upp sto och föl till hingsten för en vecka sedan. En resa på 7 timmar. Följde era råd härifrån och allt gick finemang. Varken mor eller barn varma eller nervösa vid framkomsten. En karl (som för övrigt jonnar i skogen med häst själv) sa till mig innan avresan att det enda rätta var att ha fölet uppbundet kort hela resan. Han verkade inte tycka att det gjorde något att fölet faktiskt än så länge aldrig varit bundet. Och tyckte inte heller att fölet behövde dia under den långa resan.. Denna man är hälften i ett par som ville köpa fölet till sin verksamhet. Behöver jag nämna att jag inte skulle sälja ens en hamster till honom....? :P Dessutom visade han prov på omåttlig idioti när jag var där för att hämta mitt halvblod som stått installad två månader hos dom. Det finns MÄNGDER med puckon i världen...
Om det går som en anka, ser ut som en anka och låter som en anka- då är det mycket troligt att det ÄR en anka...

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Vad ger ni mig för detta tipset?
« Svar #1 skrivet: 19 maj-08 kl 18:11 »
Halleluja! ::)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Dela detta:

* Inloggade just nu

615 gäster, 2 användare (1 dolda)
Svedjorna1

* Forum

* Om tidningen Åter

- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser