Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  HJÄLP  (läst 907 gånger)

Grevegården

• Rätt fångad räcker dagen ända fram
    • Skåne
    • Grevegården
HJÄLP
« skrivet: 16 maj-08 kl 14:50 »
jaha då blev man lurad av ett sött leende igen
vi var på smådjursmarknad för att fylla på lite i hönsgården och skaffa en ny avels hane (dvärgvädurs kanin)
Dottern på 6år blev förälskad i några ällingar, så nu har jag tre ank bebisar att ta hand om och ingen erfarenhet eller kunskap, snälla hjälp mig

vad ska jag tänka på, skillnder mellan att ta hand om kycklingar, mat, bo ja allt
Uppfödare av maine coon katter, pelargonsamlare, hönsälskare, fårägare, hästägare

mimmimera

• Mimmis hemsida
SV: HJÄLP
« Svar #1 skrivet: 16 maj-08 kl 18:45 »
Hur små är dom? Det är ganska likt att sköta ällingar vs kycklingar när det gäller mat boende och värmelampa....är dom större så lägger man till en balja att bada i bara annars är det som att sköta höns ;)
Läs det jag verkligen skriver och INTE mellan raderna...för där står ingenting.

snorpan

• Västergötland
SV: HJÄLP
« Svar #2 skrivet: 18 maj-08 kl 10:57 »
Hur gamla skall dom vara när man sätter till en badbalja till dom?

Hus på landet, man, 2 döttrar, hund, katt och höns.

Dela detta:

* Inloggade just nu

700 gäster, 1 användare
Anders Flix

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser