Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Efterlysning! Bild på Linderödssvin  (läst 1532 gånger)

Skojarbråten

Efterlysning! Bild på Linderödssvin
« skrivet: 22 apr-08 kl 11:24 »
Kanske lägger det här ämnet på fel plats, men tänkte att det var störst chans att lyckas här.

Jag skulle behöva en bild (stillbild, alltså) på en Linderödsgris till en reklamfilm. Tyvärr finns ingen budget att tala om, så ersättningen blir att få en kopia på filmen samt kunna skryta om att din gris går på tv i Värmland. :)

Har du en bild du kan tänka dig att låta oss använda? Grisen bör vara plåtad från sidan eller lite framifrån, och det är bra om den är hyfsat ren och snygg.

Ring mig på 0705-22 77 06 eller maila till anette@bulldozer.se
Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

louise

• Gäst
SV: Efterlysning! Bild på Linderödssvin
« Svar #1 skrivet: 22 apr-08 kl 23:18 »
Två suddiga huvuden + halvkropp.. kan det vara nåt? Två tjejer som leker lite är det.

ringblom

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 27 apr-08 kl 18:22 »
Kanske lägger det här ämnet på fel plats, men tänkte att det var störst chans att lyckas här.

Jag skulle behöva en bild (stillbild, alltså) på en Linderödsgris till en reklamfilm. Tyvärr finns ingen budget att tala om, så ersättningen blir att få en kopia på filmen samt kunna skryta om att din gris går på tv i Värmland. :)

Har du en bild du kan tänka dig att låta oss använda? Grisen bör vara plåtad från sidan eller lite framifrån, och det är bra om den är hyfsat ren och snygg.

Hej,
www.landtsvinet.nu
Hitter du några trevliga bilder
Mat utan onödiga tillsatser och GMO

ringblom

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 03 maj-08 kl 09:15 »

Mat utan onödiga tillsatser och GMO

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #4 skrivet: 04 maj-08 kl 13:38 »
Fråga Denny som är moderator.
Han har helt ljuvliga bilder.

Här är hans hemsida.
www.pbase.com/dennywallden/image/81530746
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Skojarbråten

« Svar #5 skrivet: 06 maj-08 kl 09:36 »
Jag har fått jättefina bilder från Denny redan! Tack alla för hjälpen!

//Anette
Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

Dela detta:

* Inloggade just nu

705 gäster, 3 användare
von tratt, Tiomilaskogen, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser