Jag trodde man kunde lita på folk som har ankor Förtjänsten är ju lika med noll,eller förlust om jag skall räkna alla utgifter.Jag bor inte vägg i vägg med Posten,det är 6 mil tur och retur.Jag skickar henne ett mail till sedan så får ni veta vem hon är. Häst klippningsmaskinen den kostade 3000 Kr när jag köpte den.......Det var inte min grej att klippa mina hästarna,så jag "sålde" den för 1500.Jag kommer inte ihåg vad hon hetter,men hon bor borta vid Norska gränsen någonstans. Det är nog så att jag har mycke att lära mig innan jag blir grosshandlare
Hur har det gått för dig Körven? Har du kontaktat köparen?
Jo då......Har skickat denna läskiga hotelser.......... På Måndag så kommer ditt lurendrejeri att ofentligöras på Alternativ....Jädrans fuskare o lurendrejare.Gud välsigne dig.........Men du vet vad jag menar.
Öum, jag förstår inte riktigt? Eller rättare sagt; jag förstår INGENTING Har du skickat meddelande och sagt att du ska offentliggöra hennes namn på alternativ på måndag? Och samtidigt kallat henne lurendrejare och fuskare och Gud välsigna dig? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Hoppas att jag missförstått ditt inlägg! För OM du nu har skrivit så till henne så kommer du garanterat inte att få några pengar för det. Inte om du röjer hennes namn heller. Smartast hade varit att ringa och prata om det som vuxna, normalt funtade människor! Jag är mållös..... Inte undra på att folk blir lurade!
Nä du.....Det fungerar inte så enkelt,hade hon varit normalt funtad vuxen människa,så hade hon naturligtvis betalt för länge sedan,eller hur?
Efter som hon inte är det så är jag lurad och kommer inte att få några penngar,oberoende av vad jag gör eller säger.
Om jag namnger henne så kan andra som tänkt göra affärer med henne kräva förskottsbetalning..........Eller inte att ha med henne att göra,då hon inte är pålitlig.Varför inte ha en svarta lista på oseriösa,säljare och köpare,som finns på Tradera tex.