Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  skällor  (läst 1805 gånger)

iceman

• ät av livet innan livet äter dig
    • Dalarna
    • hoberget
skällor
« skrivet: 06 apr-08 kl 19:15 »
hej vi letar efter gamla elelr nya skällor till våra djur.. vi hörde att skälor för olika djurslag hade olika klang.. vet någon nått om det och vart man kan fa tag i skällor till getter kor och får... skulle vi bli nöjda...

lev väl...
Lever  med kära maken på älskade Hoberg i Sunnansjö Ludvika Dalarna miljö och vänster aktivist) ... Bevarar fjällnära kor,  Jämtgetter,Gotlandskaniner, Hedemorahöns, till eftervärlden samt självhushåll...(genbank på  samtliga raser)

leifhh

• Gäst
SV: skällor
« Svar #1 skrivet: 06 apr-08 kl 20:51 »
http://www.lgprodukter.se/index.php?cPath=34_47_266

granngården har på min ort, det brukar dyka äldre upp på loppisar och bonnauktioner. sedan kan man ju smida en själv, har för mig att jag såg en beskrivning i hemslöjden typ 2003

ThinaA

• Västergötland
    • HjulTantens hemsida
« Svar #2 skrivet: 06 apr-08 kl 20:53 »
säljs annars massor på tradera
Disability is an attitude

iceman

• ät av livet innan livet äter dig
    • Dalarna
    • hoberget
« Svar #3 skrivet: 13 apr-08 kl 21:28 »
ok ska genast kolla...

lev väl...
Lever  med kära maken på älskade Hoberg i Sunnansjö Ludvika Dalarna miljö och vänster aktivist) ... Bevarar fjällnära kor,  Jämtgetter,Gotlandskaniner, Hedemorahöns, till eftervärlden samt självhushåll...(genbank på  samtliga raser)

Dela detta:

* Inloggade just nu

643 gäster, 4 användare (1 dolda)
Nataks, Forsnäs Hemman, Anders Flix

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser