Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mattlim  (läst 2144 gånger)

Suresh

• -
Mattlim
« skrivet: 23 mar-08 kl 12:44 »
 OK

Nu har jag limmat en badrumsmatta med ett vanligt mattlim som det inte står något om våtrum på. Under mattan ligger 1 cm flytspackel och under flytspacklet ligger solitt trägolv.

Här och var i hörnen upp mot väggarna finns skarvar som kan bli svåra att täcka enbart med svetsfog. JAg har tänkt kleta över dem med  våtrumssilikon

Vad blir mitt straff?

« Senast ändrad: 23 mar-08 kl 12:50 av Suresh »

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Mattlim
« Svar #1 skrivet: 23 mar-08 kl 13:22 »
Att gnugga snuskiga limfogar resten av ditt liv?
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Suresh

• -
« Svar #2 skrivet: 23 mar-08 kl 13:27 »
Att gnugga snuskiga limfogar resten av ditt liv?

Kan jag leva med.

När jag skurade köksgolvet häromsistens upptäckte jag att trägolvet hade ådringar. Det var vackert.

bua

« Svar #3 skrivet: 24 mar-08 kl 11:03 »
Beror på hur ofta du duschar;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

535 gäster, 3 användare (1 dolda)
JHe, pragmatic

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser