Ja men, gnället. Det är ju gnället man inte orkar med. Jag har en likadan man här hemma. Han tycker det är städdags långt innan jag ens börjar tänka i de banorna. Så visst han städar men, det knorras en hel del och nåde en om man inte ser att han städat. Då får man sina fiskar varma.

ja så kan det nog vara...det är ju inte alltid så kul att vara den enda som ser smutsen och röran..även om man gillar att städa! jag har ibland gjort städschema för personer som inte sett, eller förstått hur och vad som ska städas i ett hem. låter lite löjligt kanske, men det har fungerat för de iallafall. (För ser man inte smutsen så SER man ju inte den helt enkelt och det bara är så.)Där finns ett schema för var rum. frekvens,städdag samt vad som ska göras när och hur. ett A4 för vart rum.mycket lättförståerligt.går liksom inte att misslyckas med

fast det gör det ju inte roligare om man tycker det är tråkigt
Här är det bara jag som städar, sambon har tv-rummet som sitt område (av 5 rum och kök och badrum

) och han kan gnälla att det är skräpigt hemma (jävla vedskräp) men tv-rummet kan vara hur j-la skitigt,dammigt och mattan vill jag inte ens titta närmare på....efter nån vecka bara orkar jag inte se det och städar. det e så konstigt att han inte ser skiten där han tillbringar dygnets mesta tid..?...men lite skräp från ved på golv nere..DET ser han

Han HADE sovrummet på sin lott också men efter ett antal astmanfall fungera det inte helt enkelt!