Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  BLÅSVÄDER  (läst 1262 gånger)

Marie i Tierp

BLÅSVÄDER
« skrivet: 23 feb-08 kl 14:53 »
ooups, glömde ju att berätta om taket som blåst av det ena samhället men det levde! Troligen så har det blåst av i natt bara men ändå. Både tak och plast låg bredvid så samhället har varit helt öppet.

essi

• Gäst
SV: BLÅSVÄDER
« Svar #1 skrivet: 24 feb-08 kl 08:41 »
Bina är ena rackare på att överleva klicka här http://www.keskipohjanmaan.mehilaishoitajat.kpnet.com/
välj sedan på menyn kuvagalleria och därifrån längst upp 2005, surra längst ner och se på undret i början på året 2005 och några bilder högre upp våren 2005, allt detta i Finland på samma höjd som Umeå!!

Marie i Tierp

« Svar #2 skrivet: 24 feb-08 kl 08:56 »
otroligt! Jag blir lika förvånad varje gång jag hör om något dylikt.

essi

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 24 feb-08 kl 09:03 »
Köld lär inte vara så farligt som fukt och väta..   Men helt otroligt eller hur!!

Dela detta:

* Inloggade just nu

638 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser