Otroligt häftiga träns..

Startat av Travelerhorses, 19 Feb-08 kl 21:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Travelerhorses

Jag har en vän i USA som jobbar mkt med läder o andra kul material.
Jag funderar på att be henne tillverka några häftiga träns och skicka till mej .

Tex så vill jag ha ett x-full stort med mkt breda sidor och utskurna häftiga mönster typ ormar och långa spikes nitar i pannremmen .

Finns det flera som är intresserade ??
Jag kan fixa skitbillig frakt så är vi typ 5 betalar vi 20kr var i frakt  ;D
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Falin

Det låter ju lite roligt! Kan man "designa" helt själv? Finns det några bilder på saker hon har gjort? Ungefärliga priser?

Travelerhorses

Citat från: Falin skrivet 19 Feb-08 kl 22:23
Det låter ju lite roligt! Kan man "designa" helt själv? Finns det några bilder på saker hon har gjort? Ungefärliga priser?
Jag väntar på svar från henne ,, hon gör det man ber om .
Det hon inte gör är tråkiga saker *S*
Detta är en vän till mej som har tillverkat alla mina korsetter som är helt otroliga.
Visst finns det bilder på saker hon tillverkat men tyvärr inte träns ännu ,, men man kan kanske få inspiration av materialen o mönstren .
Detta är hennes hemsida, men vill man ha bra priser o dyl så får jag nog tala med henne först . :-[
Bli inte avskräckta av hennes "vuxen" leksaker *S* ::)

http://www.absolutekinky.com/main.html
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Jullan

Jag skulle nog vara lite intresserad också, fast då träns i strl shetland. Men det beror som sagt på priset...

Naturen

Jag är med om priset blir bra. skulle vilja ha ett träns eller två till mina kusar. och en bogjord till min westernsadel
Är en trevlig tjej med katter, hund och hästar, bor i natursköna Orsa Norra Dalarna

Frances

Oj oj vilka grejer :-[

Klart härligt hantverk annars.. Jag ska nog tänka ut ett riktigt vrålhäftigt travhuvudlag ;D Ja, jäklar!
Är faktist beredd att betala för det också, riktigt hantverk får faktist kosta!
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Ponnier

Är också ev intresserad.Fast jag hade gärna sett prov på träns....
Du får det svar du förtjänar.

Norrsken

Jag får väl sätta en  :-[ Allra snyggast tycker jag faktiskt är slätt läder i rejäl kvalité! Detaljer och konsthantverk är snyggt i sig, men när man sätter det på en häst.. Nä, det är ju hästen som är vacker! Inte en massa krimskrams för mig :-[ Även om jag faktiskt tyckte att själva hantverket var riktigt läckert!
If we don't take care of the earth, earth will take care of us

Gris-Eva

Jag är också intresserad. :D

Personliga detaljer tycker jag är jättekul.
Jag har en brösta till min westernsadel som jag fick i födelsedagspresent för 13 år sen.
På ena sidan är det ingraverat huvuden på sto med föl. På andra sidan stå hästens namn. 8)

Men jag kan vara intresserad av lite allt möjligt. :-[
Ett bälte till mig själv.
Selar till mina minigrisar.
Träns till både min shettis och halvblodskorsning.
Jag kan säkert hitta på flera saker..... ;D
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Travelerhorses

Svarar er alla här :
Jag har pratat med henne nu .
Hon håller precis på och utbildar sej i sadelmakeriets kónst .
Hon kommer att hojta till när hon har fått klämm på detta och då göra både western sadlar + träns.

Men ,, man kan alltid skicka henne ett mail med en beskrivning på vad man vill vi o gjärna en bild/teckning så hon får ett humm om vad man menar .
Jag känner henne ,, har man nog intressanta önskemål kan hon inte motstå *S*

Jag skulle vilja ha ormmönstret hon har på halsbandet på en brösa  ;D

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

363 Gäster, 1 användare
Sommaräng85