Bf:s yrkesbiodlarkurser i bankeryd

Startat av Georgisten, 14 Feb-08 kl 20:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Georgisten

Hejsan.

Undrar om det är någon härifrån som ska till kurserna i yrkesbiodling och honungsproduktion som biodlingsföretagarna håller i mars/april?

Jag ska dit. :D

www.biodlingsforetagarna.nu/kurser
Ingen enskild människa kan hävda att den äger jorden, inget enskild människa eller kollektiv kan hävda att de äger andra människor.

mille

Jag skall dit! Kursen som är 14-16 mars är jag anmäld till.

Då ses vi.. :)

Ändelsen hade försvunnit, kurserna finns på http://www.biodlingsforetagarna.nu/kurser.htm
Gotlandsfår och blandisar. Highland Cattle. Frigående hönor samt ett gäng katter och kaniner. Odlar en del och plockar gärna bär. Nygammal biodlare och trebarnsmamma.

Georgisten

Hey...

Tyvärr bangade min skjuts så jag kom inte iväg. Jag hoppas på att det ska gå bättre med honungskursen i April. Men vi får väl se hur det blir...tyvärr.
Ingen enskild människa kan hävda att den äger jorden, inget enskild människa eller kollektiv kan hävda att de äger andra människor.

videvi

Gaaahh!
Detta har jag ju missat tootalt!!!
Å jag som bor i Bankeryd.

Får de om det går att göra något åt det
Höns, kaniner, katter, hundar, ankor, hästar, får. Det är lustigt hur lätt och fort man samlar på sig.

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

582 Gäster, 2 användare
Berberis, Anders Flix