Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Norsk bok om bygging av kubbehus  (läst 3649 gånger)

Norsk sjolberging

• Gäst
Norsk bok om bygging av kubbehus
« skrivet: 22 feb-05 kl 15:28 »
Hei!
Jeg har utgitt en bok om bygging av kubbehus som heter: "Bygg ditt eget kubbehus" av Tony Wrench. Wrench beskriver huset han bygde i Wales. Veggene er av vedkubber og leirejord. Boken har mange bilder og tegninger. Skal du bygge et naturvennlig hjem? Da kan denne boken interessere deg!!
Boken koster 148 kr i Norge og har 110 sider A5-format. Send en e-post til: sjolberg@online.no om du vil ha boka.
Liker du ikke å lese svensk? Ring meg på 00 44 1241 830 615 og be om å få boken gratis tilsendt! (OBS! Dette er et godt tilbud!!!!)
Med vennlig hilsen
Tim

Dela detta:

* Inloggade just nu

991 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser