Kan inte ladda upp min bild...

Startat av HönsMaya, 04 Feb-08 kl 16:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HönsMaya

fastän den inte är för stor. Jag får Ett fel har uppstått!
Uppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör. 
Vad betyder det?/Maya
Mamma till fyra, mormor till tre. Jag har i djurväg:Kissekatt och hönsor; Isbar, Maran, Araucana och Mignonankor. Akvarium med bl.a. Malar, Botior och olika tetror. Handgrävd damm och bäck. Guldfirrar i dammen.

Byracka

Jag tror det är så att uttrymmet på servern som Petter har avsatt för bilder är slut.
Dra iväg ett pm till Petter så fixar han det nog när han hinner.

HönsMaya

Mamma till fyra, mormor till tre. Jag har i djurväg:Kissekatt och hönsor; Isbar, Maran, Araucana och Mignonankor. Akvarium med bl.a. Malar, Botior och olika tetror. Handgrävd damm och bäck. Guldfirrar i dammen.

Byracka

HönsMaya

wow! Läckert!
Mycket snygg bild!!

Byracka

Använder man img-taggen kan man posta även om katalogen är full.
img.taggen är knappen under B-knappen.

HönsMaya

oki, läser och förstår ...trodde jag , men hur taggar jag in bilden då?

Byracka

img]bildadressen här[/img
Men jag har tagit bort två hakar så att du ser taggen

HönsMaya

Då måste jag lägga ut bilden på nätet nånstans alltså?

Byracka

Någon stans måste du länka ifrån, antingen någon bilduppladdningstjänst eller din egen hemsida.

HönsMaya

så här alltså

Thank you very much...det går efter ett tag ;)
/Maya

agge

provar att skicka bild

Nescio

egen hemsida?? jag har mina i "my pictures"

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

343 Gäster, 1 användare
Lasse-hatten