Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sy tillsammans i sommar - flyttat till augusti!!  (läst 15113 gånger)

solkatten

• Väskor, kuddar, plånböcker mm med härliga motiv
SV: Sy tillsammans i sommar - flyttat till augusti!!
« Svar #100 skrivet: 21 aug-08 kl 22:48 »
Jag kan tyvärr inte heller då jag måste sy färdigt två rockar, en klänning och 5 hättor i 1780-tals modell.

kobbe

• Småland
    • Ekoplantan
« Svar #101 skrivet: 22 aug-08 kl 20:15 »
Usch, så synd, men tack för ditt engagemang, Kobbe! Hoppas det blir nåt i framtiden. Och hoppas kålen blir god!!

Kram på er!

Ja, jag hoppas oxå på nåt i framtiden. Sy väl! :)
Omvänd från rik, anställd, stressad & frustrerad storstadsbo till fattig, lugn & glad egen företagare, tillika självhushållare i glesbygd med fru, katter, odlingar, får, mjölkgetter, kaniner, bin och höns.
Bloggar sen flera år om självhushållning på www.ekoplantan.se

kobbe

• Småland
    • Ekoplantan
« Svar #102 skrivet: 22 aug-08 kl 20:16 »
:(

Vitis och jag skulle iaf gärna hälsa på dig någongång i framtiden, kobbe. För att spana in din kålodling!  :)

Ha ha! Jag vet inte om det är nåt att titta på precis men ni är välkomna ändå :).
Omvänd från rik, anställd, stressad & frustrerad storstadsbo till fattig, lugn & glad egen företagare, tillika självhushållare i glesbygd med fru, katter, odlingar, får, mjölkgetter, kaniner, bin och höns.
Bloggar sen flera år om självhushållning på www.ekoplantan.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

574 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser