Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  yurtas-england  (läst 1376 gånger)

bushwomen

yurtas-england
« skrivet: 28 okt-07 kl 00:12 »
hej.e det nån som känner till den riktiga adressen till,www.woodlands  
yurta co.uk   nån som kan bespara mej tiden att leta igenom flera 100 sidor med andra woodlands  i england.jag kan ge detta i utbyte:på ett ställe finns att köpa mark eller sjöar i england för en human summa,adressen e:www.woodlands co.uk   tror d var 14-15 e sidan.m.v.h.bushwomen    alltså yurtas som e av ull!!!
« Senast ändrad: 28 okt-07 kl 00:41 av bushwomen »

vattuvarg

• Lager på lager på lager...
    • Lappland
    • vattuvargs blog
Re:yurtas-england
« Svar #1 skrivet: 28 okt-07 kl 08:49 »
hej.e det nån som känner till den riktiga adressen till,www.woodlands  
yurta co.uk   nån som kan bespara mej tiden att leta igenom flera 100 sidor med andra woodlands  i england.

alltså yurtas som e av ull!!!

Kan den här sidan vara den du letar efter?
Varje mänskligt samhälle ska bedömas efter hur väl det tar hand om de svaga.
vattuvargs.blogspot.se

bushwomen

« Svar #2 skrivet: 28 okt-07 kl 18:17 »
hallå vattuvarg,tack  denna sida har jag åxså hittat,men de har inga ull-yurtas!!!var finns de att finna???har du hört talas om en man som heter "ragnar rök",han sägs tillverka ull yurtas???

vattuvarg

• Lappland
    • vattuvargs blog
« Svar #3 skrivet: 28 okt-07 kl 20:05 »
hallå vattuvarg,tack  denna sida har jag åxså hittat,men de har inga ull-yurtas!!!var finns de att finna???har du hört talas om en man som heter "ragnar rök",han sägs tillverka ull yurtas???

Jodå, woodland yurts har filt för yurtor. De rekommenderar dock att man har en canvasutsida för att skydda den inre ullfilten.

Tyvärr har jag inte hört talas om Ragnar, nej. För att vara alternativare har jag rätt dåliga förutsättningar då jag bor i norrlands inland och dessutom är datornisse. ;) Men med ett namn som det är det nog svårt att hålla sig anonym någon längre stund...
vattuvargs.blogspot.se

bushwomen

« Svar #4 skrivet: 30 okt-07 kl 00:23 »
I LOVE YO!!!tack min datornisse,du har räddat mitt liv!!!skrattar   en av mina drömmar går i uppfyllelse nu,nu kan jag spinna vidare.ha d jätte gott,m.v.h.bushwomen

vattuvarg

• Lappland
    • vattuvargs blog
« Svar #5 skrivet: 30 okt-07 kl 18:02 »
Tack min datornisse, du har räddat mitt liv!!!

Nu är det väl så att dina egna sunda ideal och drömmar kommer att rädda livet på dig, inte jag, men det är kul att kunna hjälpa till. :) Lycka till.
vattuvargs.blogspot.se

bushwomen

« Svar #6 skrivet: 30 okt-07 kl 23:37 »
absolut vattuvarg,men om du inte varit så väldans vänlig att ta dej tid att svara på mitt anrop,d kändes tungt ett tag, tänkte nästan ge upp,trodde d va ute med det spåret,men.....tack iaf.m.v.h.bushwomen

Dela detta:

* Inloggade just nu

456 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser