Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Inga döda i boet  (läst 864 gånger)

salo

• Gäst
Inga döda i boet
« skrivet: 04 okt-07 kl 12:03 »
Gjorde som Gösta sa,släppte ut honan och lade ungarna i en liten låda (sju små ) men där var ingen död unge i boet.Vågade inte städa buren,skulle vara hemsk om något hände nu när jag äntligen fått levande ungar. Använde handskar ingnidna med kanin lortar och kanin kiss,har läst att det ska vara bra!! Om ungarna har mörkt pigment,blir dom mörka då? Och blir de rosa vita? Tack för all hjälp

Dandelia

• Gäst
Re:Inga döda i boet
« Svar #1 skrivet: 04 okt-07 kl 12:36 »
Mina rosa blev vita. De mörka blev allt från grå till svarta.

Gille

• -
Re:Inga döda i boet
« Svar #2 skrivet: 04 okt-07 kl 12:44 »
Citera
Använde handskar ingnidna med kanin lortar och kanin kiss,har läst att det ska vara bra!!
Det behöver du inte göra nästa gång. Grattis till kullen! Hoppas allt går vägen. Du kan vänta med att städa någon dag. Ligger ungarna i boet är det sedan lätt städa i toahörnan.
Kaninuppfödare och pelargontant.

Dela detta:

* Inloggade just nu

594 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser