Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  övernattning torsdag-fredag för unghäst nära göteborg.  (läst 977 gånger)

sprithitler

• Swedish survivalist.
Min lillasyster skall flytta till Skåne för att gå på hästgymnasium i Flyinge. Hon har med sig en unghinhst (16 månader) som vi inte vill att skall behöva åka hela vägen från sommarbetet i Borlänge på en dag. Därför söker vi nattvila för honom natten mellan torsdag och fredag innevarande vecka (23-24/8-07). Nattvilan bör vara inom ca fem mil från Göteborg där vi har vår övernattning ordnad. Hästen behöver boxplats eller hage och sällskap i grannbox eller grannhage.
Om ni har eller vet någon som har möjlighet att erbjuda plats för övernattning, vänligen ring till mig (simon) eller till min styvmor, eller skicka ett PM.

Ber om ursäkt för spamning och ber admin att snälla ej radera dessa meddelanden före torsdag.

Edit: tog bort kontaktinfo.
« Senast ändrad: 21 aug-07 kl 21:57 av sprithitler »
Vad skulle du göra?
Om du inte var rädd.
 I touch the fire and it freezes me, I look into it and its black. Why cant i feel, my skin should crack and peel, I want the fire back.  vapenlobbyn.egetforum.se sprithitler.blogg.se

anette i bugared

• -
Re:övernattning torsdag-fredag för unghäst nära göteborg.
« Svar #1 skrivet: 20 aug-07 kl 22:12 »
Har skickat dig ett PM.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

sprithitler

• Swedish survivalist.
Re:övernattning torsdag-fredag för unghäst nära göteborg.
« Svar #2 skrivet: 21 aug-07 kl 21:55 »
Tack Anette för att du räddade oss! :D :D :D
Vad skulle du göra?
Om du inte var rädd.
 I touch the fire and it freezes me, I look into it and its black. Why cant i feel, my skin should crack and peel, I want the fire back.  vapenlobbyn.egetforum.se sprithitler.blogg.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

614 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser