Huvudmeny
down

Skattebefria alla som har solceller på taket

Startat av Don Purush, 10 Aug-07 kl 01:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Don Purush

Då jag ämnar driva en personvalskampanj till nästa mandat period vill jag redan nu lova Er att motionera för ett totalt befriande från skatt för dem som tillgodoser sitt hushåll med sol och vindkraftverk. Vidare skall jag motionera för mycket generösa statliga bidrag för införskaffning och installation av nämnda kraftverk. jodå. nu skall det snart bli andra bullar. Håll ut 3 år till....  :D
Vid sådana bränder kan mycket nyttigt komma i dagern som varit dolt länge under isen.

K.A.J

Vafalls! Diskriminerar Du oss som har solfångare? Då röstar jag inte på Dej! ;)

Mvh K.A.J
Det är lättvindigare att förlöjliga än att undersöka, men inte så givande!

K.A.J

Don Purush

Citat från: K.A.J skrivet 10 Aug-07 kl 13:29
Vafalls! Diskriminerar Du oss som har solfångare? Då röstar jag inte på Dej! ;)

Mvh K.A.J
solfångare ingår givetvis också.. ;)
Vid sådana bränder kan mycket nyttigt komma i dagern som varit dolt länge under isen.

K.A.J

Bra för jag har redan en solfångaranlägning och eftersom jag har planer på ett vindkraftverk också har jag förberett solfångartanken med en elpatron för vindkraftsel! :)

Mvh K.A.J
Det är lättvindigare att förlöjliga än att undersöka, men inte så givande!

K.A.J

Don Purush

Citat från: K.A.J skrivet 10 Aug-07 kl 20:15
Bra för jag har redan en solfångaranlägning och eftersom jag har planer på ett vindkraftverk också har jag förberett solfångartanken med en elpatron för vindkraftsel! :)

Mvh K.A.J

Ni som går i bräschen för alternativ energi skall ha all respekt, och skall av samhället rikligt belönas för detta. Era pionjär insatser visar oss andra vägen in i framtiden. :D

Vi slutar med Google-annonser för att finansiera hemsidan.
Här kan du lämna ett frivilligt bidrag till tidningen och forumets fortlevnad.
Tack!

* Online just nu

551 Gäster, 3 användare
donderboss, Byggare 2, torpjens
Som ni alla märker ser forumet galet ut just nu. Det är första steget i en stor uppdatering och jag filar på att snygga till det lite så man känner igen sig. Alla buggar, knepigheter och önskemål  postas i denna tråd  /Petter

* Forum

* Om Tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa