Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fårblogg  (läst 1782 gånger)

Ann Linnea

• Gäst
Fårblogg
« skrivet: 09 aug-07 kl 23:51 »
Hej,

Besök gärna min fårblogg på http://farsheepmouton.blogspot.com/
Den är fortfarande ganska färsk, men kommer handla om mina försök att komma tillbaka till lantbruksyrket med lammproduktion i Frankrike.
Visserligen är det långt från självförsörjande andan som finns på detta forum, men ni kanske hittar några intressanta fårlänkar.

Varmt välkomna!
Mvh Ann

Bos Maria

• Livet är allt för kort för att slarvas bort!
    • Dalarna
Re:Fårblogg
« Svar #1 skrivet: 11 aug-07 kl 21:41 »
Hejsan!

Har kikat runt på din välskrivna blogg. Verkligen kul att läsa. Tyvärr är jag själv inte någon bloggare och har lite svårt att hitta. Men när jag väl läst den gamla flyttade bloggen och fått ett sammanhang så var det väldigt intressant. Kul att höra din historia och dina planer framåt.  Hoppas du lyckas :)

/Mia
Djurälskare med djur  hemma och på jobbet. Sedan så har jag ju också en underbar make och två busiga barn :)

elf

• Drefseryd Gård
    • Småland
    • Drefseryd Gård
« Svar #2 skrivet: 11 aug-07 kl 22:06 »
Vad kul med en får-blogg - nu ska jag läsa!  :D

Om livet på landet i biosfärområde Östra Vätterbranterna & i vacker småländsk kulturbygd: http://drefseryd.wordpress.com Här finns förutom får, nötdjur och biodling även hund, katt, höns, vaktlar och hästar.

Ann Linnea

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 12 aug-07 kl 11:06 »
Tack för era svar, jättekul!!!  :)

Ett tips, precis som Mia nämnde, börja med att läsa de första inläggen, annars blir det nog en smula rörigt...  ::)

Dela detta:

* Inloggade just nu

803 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser