Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kaninbebisar  (läst 826 gånger)

lejonkanin

kaninbebisar
« skrivet: 24 jul-07 kl 13:19 »
hej nu har jag sakaffat men två nya kanin bebusar !:D de är snart 7 veckor och så fick de en dag träffa en annan kanin unge som är typ en vecka äldre (8 veckor) och för så hadde de liksom kul och så men sen så började den ena av mina sätta på den vita och dens sysskon  :o vfr gjorde den det ?e det för att visa vem som bestämmer eller ? jag trodde det var två honer för jag sak ha dem till avel, men kan det vara en hane tror ni ? ::)
hej jag har famil,fem kaniner,får,kräldjur,hönd,hund,katt Mm bor på landet. ;)

Edgar

• -
    • Kennel Hustomten
Re:kaninbebisar
« Svar #1 skrivet: 24 jul-07 kl 19:28 »
Hej!

Jag misstänker att det i den åldern har med dominans att göra.

Om du är osäker på könet, så finns det en tråd här som utförligt behandlar detta.

Edgar

lejonkanin

Re:kaninbebisar
« Svar #2 skrivet: 25 jul-07 kl 11:08 »
hej edgar,jo jag vet hur man ser könet på dem  ;) men jag undrade bara över det som du sa dominans,ja jag tror nu ochkså att det är dfr men tack ändå  :-[
hej jag har famil,fem kaniner,får,kräldjur,hönd,hund,katt Mm bor på landet. ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

477 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser