Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kaninen har rymt  (läst 2820 gånger)

Slättahultarn

Kaninen har rymt
« skrivet: 14 jul-07 kl 12:39 »
Min gotlands hona har rymt troligtvis under natten eller tidig morgon. Hon var inne hos hanen igår och blev parad. Därefter har dom haft varsin bur en bit ifrån varandra. trodde dom skulle hålla sig hos varandra.
Men det kanske har haft motsatt effekt? Slutligen till frågan är det vanligt att man hittar henne igen? bor på landet så här är gott om ställen att försvinna på. Har hört att kaninen kommer tillbaks i skymningen. kan man tror på det? Har bara haft henne i några veckor

Disney

• Gäst
Re:Kaninen har rymt
« Svar #1 skrivet: 14 jul-07 kl 14:10 »
Har varit med om nästan samma händelse... Min nya FV hona rymde från sin bur och då även vi bor på landet med skogen inpå huset så vart jag ganska uppgiven i tron om att hon inte skulle komma tillbaka.... Räv, lo och varg och allt som finns...
 Men, dagen efter, vem hittade jag i trädgården skuttande runt sin bur!??  ;D
Så, ge absolut inte upp hoppet, oftast skuttar de inte iväg alltför långt...
Håller tummarna för dig att hon kommer tillbaka!
« Senast ändrad: 14 jul-07 kl 14:11 av Disney »

Slättahultarn

« Svar #2 skrivet: 14 jul-07 kl 17:09 »
har hållit koll på buren hela dan å tro det eller ej men nog dök hon upp vid den till slut. Ett jädra jobb att fånga henne bara men nu är hon tillbaka igen. Kan äntligen pusta ut trodde faktiskt hon försvunnit för alltid med (förhoppningsvis) ungar i magen.

Lena A

« Svar #3 skrivet: 14 jul-07 kl 18:27 »
 :D

Dela detta:

* Inloggade just nu

475 gäster, 4 användare
eriksjos, Karlsdotter, Ollefund, Tli

* Forum

* Om tidningen Åter

- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser