Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  skinn-mockasiner-stockholm  (läst 2975 gånger)

bushwomen

skinn-mockasiner-stockholm
« skrivet: 06 jul-07 kl 20:05 »
hallå hej!!!e det nån runt stockholm som kan vägleda mej om hur jag kan sy mina egna mockasiner,vilken typ av skinn jag ska ha till sulan å vilken typ av skinn jag ska ha till själva skaftet,ja det går bra om du bor nån annan stans oxså,tänkte bara om det e så svårt,så jag tänkte be om en träff,naturligtvis ersätter jag dej utifall det blir ett möte,tack på förhand m.v.h.bushwomen

Shadow

• Gäst
Re:skinn-mockasiner-stockholm
« Svar #1 skrivet: 09 jul-07 kl 23:16 »
Hejsan!
Jag syr vikinga/medeltida skor, om det kan vara av intresse?
Hör av dig isåfall...

Shadow

bushwomen

« Svar #2 skrivet: 10 jul-07 kl 00:26 »
hej shadow!!!absolut tanken måste väl vara den samma,en tjock sula o skaft,eller har jag fel???du menar att du tillverkar på beställning???eller hur funkar det du gör???m,v.h.bushwomen

Shadow

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 10 jul-07 kl 09:38 »
Jag gör vikingaskor på beställning.
Bild på ett par Hedebykängor hittar du på min hemsida www.freewebs.com/evendim_hantverk

Dela detta:

* Inloggade just nu

1760 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser