Hej allesammans.
Jag började dricka Yerba Mate efter att jag kommit över denna tråd och ett antal artiklar på nätet, och jag har märkt många positiva egenskaper med drycken!
Jag har b.la. blivit av helt med mitt morgon-kaffe, och istället ersätt den med en kopp yerba!
En av de positiva egenskaperna som jag har märkt än så länge är den uppiggande effekten, som jag känner på mig att jag behöver ibland (speciellt på morgonen), den andra är då att jag fokuserar mig mycket bättre och därmed utför mitt arbete mycket mer effektivt.
Jag hade verkligen rekommenderat detta till alla, och jag förstår mig inte på varför det inte är så populärt än?
Var brukar ni köpa eran yerba mate om jag kan fråga? Själv har jag alltid lagt mina beställningar på internet, det har alltid tagit ca. 5 dagar för leveransen, men jag hittade en ny sida för några dagar sedan och jag fick hem mitt fina paket efter bara 2 dagar! Jätte nöjd än så länge, och billigt var det också.
Om ni undrar så är sidan jag beställde ifrån
http://mateshop.se/ .
Ett gott tips om ni upplever smaken som väldigt stark är att blanda ut vattnet med lite honung!
Mvh.